tirsdag 1. september 2009

Hjelp! - Help!

Jeg er gått tom for garn! Da jeg begynte på prosjektet fra forrige post, visste jeg ikke hvor mye garn jeg kom til å trenge. Garnet var kjøpt inn til et annet formål, men siden det var bare et par dager siden jeg var i butikken, regnet jeg med at det fantes mer. Dessverre var det ikke det. Så nå spør jeg her i bloggverden: er det noen som har ett nøste Dale Baby Ull, lys blå med farge og partinummer som på bildet? Jeg skal selvfølgelig betale for garn og porto og sende med en liten takk for hjelpen-ting.

I've run out of yarn! When I started last post's project didn't I know how much yarn I was going to use. The Yarn was purchased for another purpose, but since I visited the shop only a couple days ago, I was counting that there was more. But sadly, it wasn't. So now I'm asking aroundd here in blogworld: have anyone one ball of Dale Baby Ull, light blue with the colour- and lot number as on the picture. I'll pay both for the yarn and sending, and I'll also include a small thank you gift.

Jeg krysser fingerene - I'm holding my thumbs

Inga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails