onsdag 11. november 2009

Hjemme før jul allikevel - Home before Christmas anyway





I går fikk jeg kontrabeskjed. Det var blitt begått en feil så jeg skal ikke være borte i hele desember allikevel. Jeg får faktisk det som kalles partiturfri fra 7. desember. Jobb-Inga synes det var litt leit, fordi selv om det ville vært strevsomt med all reisinga, så var det et flott program som skulle spilles. Hjemme-Inga derimot jubler over å få lov til å tilbringe adventstida hjemme med baking og lys og pynting og kos.

Yesterday I got a new message. Someone had made an error, so I do not have to travel all December. In fact, I have score leave (I hope that's the word in English:-D) from the 7th of December. Work-Inga finds a bit sad, because despite all the traveling, we were going to perform a very nice program. Homey-Inga cheers the possibility to spend advent at home baking, lighting candles, decorating and enjoying life.



Her er forresten englespillet jeg kjøpte på Bohus i år. Da jeg var lita, hadde vi et sånt som lagde lyd, men det orker jeg ikke å ha nå. Så da passet dette lille, delikate spillet bra. Betalte bare 79 kroner

Here is btw the Angel Chime I bought at Bohus earlier this year. When I was a little girl, we had one who made sound, but I couldn't manage that now. So when I found this little cutie, it was perfect. Paid only NOK 79,-



I går var jeg på en liten shoppingrunde. Christiania Glasmagasin hadde 50% salg og denne vasen fra Herstal passet så fint på det nymalte skapet. Skal forresten gå i gang med det andre skapet i spisestua nå som jeg fikk litt ekstra fri.

Yesterday I spent som time shopping. Christiania Glasmagasin had a 50% discount and this vase from Herstal suits the newly painted cupboard very well. I starting to paint the other cupboard now since I got some unexpected time off.

Ha en fin kveld - Ha a nice evening

Inga Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails