fredag 12. februar 2010

Inspirasjon til helga - Inspiration for the weekend

Det er fredag og lønningsdag, og jeg har unnet meg et par godbiter til helgas avslapning. I tillegg til et godt glass vin har jeg denne boka. Det er en ordentlig murstein med mange flotte bilder av stilige interiør. Jeg har kjøpt den hovedsaklig for å studere det rent fotografiske. Det er ingen hemmelighet at jeg vil jobbe med å bli god på interiørfotografering. Avslutningsprosjektet på studiet jeg holder på med, vil være interiørrelatert, selv om det ikke handler om et hjem.

It's Friday and pay day, and I've treated myself with a couple of goodies for this weekend's relaxing activities. In addition to a nice glas of red wine, I have this book. It's a real brick with lots of great photos of fancy interiors. I've bought it mainly to study the photographical details. It's no secret that I want to enhance my skills in photographing interiors. My final project in the photo course I'm taking, will be interior related, even though it's not a home.

Det andre som jeg skal kose meg med er denne franske utgaven av marie claire. Jeg hadde fransk i fire år på skolen. Lærerne var fantastiske og jeg husker fremdeles mye, men jeg håper jeg en gang skal kunne snakke og forstå det sånn som jeg behersker engelsk. Oppdaget forresten at iTranslate, som jeg har lastet ned som gratis applikasjon til iPhone, er et veldig bra program. Anbefales!

Ha en fin kveld alle sammen! :-)

The other thing I'll enjoy is this Frech issue of marie claire. Il learned French for four years at school. The teachers were fantastic and I still remember a lot, but I hope that one day I'll master the language as well as I can speak and write English. I discovered btw that iTranslate, which is a free app for iPhone, is a great program. Recommended!


Have a nice evening all of you! :-)

Inga Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails