fredag 7. mai 2010

Fredag - Friday


Enda ei uke nærmer seg slutten, og jeg er i helgemodus - godt fornøyd med dagens innsats. Jeg har fått grunnet garderobehylla og malt to vegger i garderoben. En tur til jernvarehandelen avslørte at HTH-håndtak ikke er som alle andre håndtak. De som er på våre skapdører er 90 mm mellom skruene, mens vanlige håndtak er minst 96. Og jeg som hadde sett meg ut DE stilige håndtakene i en engelsk nettbutikk :-(.

Another week is almost over, and I'm in weekend mode - pleased with the efforts of today. I've primed the wardrobe shelf and painted two walls in the wardrobe. A trip to the hardware store revealed that HTH-handles are not like ordinary handles. Those needed for our cupboard doors are 90 mm between the screws, while ordinary handles are at least 96. And I who found really smashing ones in an English netshop :-(.


Den aluminiumsmalte kista har fått en av mormors vakre duker over seg. Det er fra henne jeg har arvet lidenskapen for hvite, delikate heklerier.  Og med en bukett rosa gerbera i en enkel vase, er kjellerstua helgepyntet.

The chest I painted with aluminum paint is covered with one of my grandmother's crocheted large doilies. It's from her I've inherited the passion for white, delicate crochet. And together with a boquet of pink gerberas in a simple vase, the living room in the basement is decorated for the weekend.


Og her er en liten hilsen til alle dere som er innom bloggen og Flickr-kontoen min. Tusen takk for alle flotte tilbakemeldinger dere gir meg. Jeg setter pris på alle godord dere kommer med og er nesten stum over alt det flotte dere sier om det jeg lager. Ha en flott weekend alle sammen! :-D

And here is a little treat for all of you visiting my blog and my Flickr-acount. Thank you so much for all the great feedback you give me. I appreciate all the nice words you write and am almost speechless after all the good things you say about the stuff I make. Have a nice weekend, all of you! :-D


Inga Helene

1 kommentar:

  1. You have a lovely weekend too and you deserve the great feedback!!! The things you make are gorgeous.....

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails