lørdag 22. mai 2010

Jeg tanketrener - I'm thoughtpracticing

Hei!

Beklager manglende blogging de siste dagene. Mye skjer, og noe av det mest spennende jeg har gjort har vært å gå på tanketreningskurs. Jeg har alltid mange ideer til prosjekter, men veldig mange blir aldri noe av. Ikke på grunn av tidsmangel, men fordi jeg tenker meg bort fra dem. Men NÅ har jeg bestemt meg for at jeg skal ta ansvar for meg selv og sørge for at flere av ideene får liv.

Kursholderen het Birgit Semundseth, og hun var utrolig inspirerende og motiverende. Vi ble utstyrt med flere verktøy, blant annet lydopptak og teknikker for å snu negative tanker, så nå bruker jeg tid hver eneste dag på å gi meg selv bedre forutsetning for å gjennomføre de prosjektene jeg har lyst til å gjøre. Vi har i første omgang fått et tremånedersperspektiv på å gjennomføre et konkret mål. Og jeg skal fortelle hvordan det har gått når vi kommer til første september :-)

Hi!

I'm sorry or the lacking of posts lately. A lot is happening, and one of the most exciting things I've done is taking a thoughttraining class. I always have lots of ideas for projects, but quite a few of them will never result in anything. Not because of lack of time, but because I think myself away from them. But NOW I've decided to take responsability for myself and make sure that more of my ideas come to life.

The lecturer was Birgit Semundseth, and she was very inspiring and motivating. We were equipped with several tools, audio tracks and techniques to turn around negative thoughts amongst others, so now I use every free time available to give myself better conditions to fullfill the projects I want to do. Our first goal is to complete a spesific goal within three months. And I'll tell you all about it when we reach the first of Semtember :-)


Inga Helene

1 kommentar:

  1. Men så spennende å få være med på noe slikt!! Gleder meg virkelig til å høre hva dette leder til! :))

    Klem, Ann.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails