onsdag 15. september 2010

Augustoppsummering - August summary


I går gikk det opp for meg at jeg ikke har skrevet augustoppsummering. Men det store fokuset på jobb og studier har gjort at det gikk helt i glemmeboka. Nå er jeg hjemme fra Tromsø etter tre flotte forestillinger og kan ta igjen det tapte :-)

August ga oss endelig fint sommervær i nord. Det feira vi med å innvie grillen vår (som vi har hatt stående i en fem, seks år) Bloggen feiret bursdag og jeg arrangerte en giveaway som fikk bra oppslutning. Jeg har håndarbeidet meg gjennom en pute til pluss at jeg har fått gjort mye på sikksakkteppet mitt. Og det beste med august: Vi bestilte tur til Paris! I dag er det to uker til vi reiser. Gjett om jeg gleder meg :-D

Yesterday I remembered that I forgot my August summary. But with all my resources focused on work and studies, it was totally out of my mind. Tonight I'm ohome from Tromsø after three great performances and I can do it right :-)

In August, the summer weather finally came. We celebrated that by inaugurating our barbeque (which we've owned for five years or so). The blog had it's first anniversary, and I had a giveaway with quite many participants. I've made another cushion and worked quite a lot on my ripple afghan. And finally: we've ordered a trip to Paris! Today it's two weeks till we go. I'm so looking forward to it :-D

Inga Helene

3 kommentarer:

  1. Ja, en fin august ga oss litt å gå på før høsten. Tenk, i dag var den første morran jeg synes det var mørkt ( eller i alle fall skumring) ute da jeg sto opp. Hiver meg gjerne med i kofferten når dere drar til Paris. Høres dilig ut.

    SvarSlett
  2. Mye fint du har laget i august :-) Du har masse flott hekling på bloggen din. La meg til som følger. Ha en forsatt fin dag!

    SvarSlett
  3. Hei
    Tusen takk for gaven og dety lekre kortet jeg fikk fra deg.
    Du så mye flott det er på bloggen din.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails