fredag 30. august 2013

På vei opp - on the way up


Forrige fredag hadde jeg ikke tenkt på å sjekke bloggstatistikken. Som regel er jeg innom en gang eller fire, men den dagen hadde jeg helt andre tanker i hodet. Egentlig helt greit, ettersom jeg ikke vil være en en sånn sosiale-medier-slave. Men plutselig gikk Facebook-sida mi amok.Antallet 'likes' økte mer på en dag enn hva den har gjort siden sida ble opprettet. Etter hvert fikk jeg en melding fra administratoren av "The Creative Crochet Collective" om at de hadde delt et av bildene mine. Den dagen hadde jeg flere besøkende på bloggen min enn hva jeg hadde en god uke hittil i 2013.

Last Friday it hadn't crossed my mind to check my blog statistics. Usually I visit the page once or four times, but that day I had totally different thoughts in my head. It's actually ok, since I do not want to be a social-media-slave. But suddenly my Facebook page went crazy. The 'likes'-count raised more that day than in the page's history. After a while I got a message from the administrator of "The Creative Crochet Collective" that they had shared one of my blog images. That day I had more visitors on my blog than what I've had any week earlier in 2013.
 

Til å være en blogg som hverken publiserer tre poster hver dag, skriver om mote, sminke, interiør (i hvert fall ikke mye) eller prøver å sjokkere, er jeg strålende fornøyd med å nærme meg plassen blant en av Norges hundre mest leste blogger.

Since I'm either not posting three times a day, nor writing about fashion, make up, interior (at least not much) or trying to chock people, I so satisfied climbing towards the position among Norway's 100 most read blogs.


Jeg er utrolig takknemlig for alle besøk her på bloggen. Som jeg har sagt tidligere, er jeg ikke den som er flinkest til å returene alle kommentarer og godord, men jeg setter pris på dere alle.

I'm incredibly thankful for every visit here on the blog. As I've said earlier, I'm not hte person who's most clever to return all comments and nice words, but I appreciate every word you write.
 

Ha en flott weekend, alle sammen!

Have a nice weekend, everyone!

Inga Helene


PS

Her er et par linker til noen hyggelige saker jeg har skrevet i sommer.

Here are a couple of links to some nice stuff I wrote earlier this Summer (Norwegian only, sorry):

Fra Henningsvær
Fra Kvæfjord

DS


1 kommentar:

  1. It's nice to be read, isn't it. Otherwise it's like shouting out into the nowhere. :-)

    I haven't read the word "flott" for quite a while. Made me smile. Yes, yes, the same language family.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails