onsdag 14. januar 2015

Jeg har fått dilla! - I've gotten hooked!


Jeg skulle bare kjøpe en ny kniv til stoffkutteren min. Mens butikkdamen lette den fram, tok jeg en kikk i knappehylla hennes. Da så jeg den. Knappen som godt kunne vært en øredobb fra Paris. Ja, jeg vet jeg sa jeg ikke skulle kjøpe stoffer eller garn, men én knapp må da være lov, selv om den kostet 60 kroner? Jeg kjøpte forresten to...

Å lage hårspenner er definitivt det morsomste jeg har gjort på lenge. Her er silke kombinert med relativt tykt ullgarn. Kanten er gullfarget moulinégarn.

I was only going to buy a new blade for my fabric cutter. While the shop lady found it, I looked at her button shelf. Then I saw it. The button which like could have been an earring from Paris. Yes, I know i said that I'm on a no-buy regarding fabrics and yarn, but ONE button must be okay, even though it costed more than 9 USD? Btw, I bought two...

Making hairclips is the funniest thing I've done for ages. Here I have combined silk with quite bulky wool. The border is gold moliné embroidery yarn.

Inga Helene

2 kommentarer:

  1. Virkelig vakker :) Og så smart :) Har laget rosett med knapp av både stoff og heklet, men ikke sammen, ble knall fint :) KLem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails