fredag 25. september 2009

Den rette rettsida - The right right side

Jeg lager, som tidligere nevnt, puter i fleng for tida. Jeg holder meg til strikking og hekling, selv om det er et par ideer til sydde sådanne som sprenger seg fram. Akkurat nå holder jeg på med en stripete versjon. Tilfeldigvis snudde jeg arbeidet og så på det som jeg i utgangspunktet tenkte på som vrangen. Kanskje er dette den rette sida, tenkte jeg. Kanskje er det rette det vrange, eller kanskje det vrange bare ER det vrange? Hva synes dere? Hvilken side er den rette?

I'm making a lot of pillows at the moment. I'm sticking to knittng and crochet, even though there are a couple of sewn ideas that's forcing it's way to the surface. I'm knitting a striped version now, and when I turned the work and looked at the wrong side, I started to wonder, is this the right side? Maybe the wrong side is the right side, or maybe the wrong side is just the wrong side. What do you think which side is the right one?

Inga

1 kommentar:

  1. heisann....likte den vrange sia jeg...men flottden rette også

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails