torsdag 24. september 2009

Bursdagsbarnet - The birthday girl


Tenkte jeg skulle vise et bilde av nittiåringen. Flott (og veldig fotogen) dame. I dag har jeg vært på fotomesse i Skien, og der fikk jeg masse inspirasjon og ny kunnskap om kameraet mitt. Blant annet lærte jeg litt om å ta svart-hvite bilder.

Thought I should show you a picture of the 90 year old. Great (and good looking) lady. Today I've visited a photo fair in Skien. I came out with a lot of inspiration and knowledge. I learned a new way of shooting black-and-white photographs with my camera.

Inga

2 kommentarer:

  1. For en nydelig dame! Flotte bilder du tar. Takk for hilsen, hyggelig å kunne gå på gjennbesøk.

    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  2. Vakre bilder du tar og vakker blogg. Estetisk vakker vil jeg si:)
    Takker for titten inn til meg og for at du vil delta i julegavekalenderlotteriet. Trekning blir i løpet av morgendagen så følg med utover kvelden:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails