søndag 31. januar 2010

Egenproduserte kurver - homemade baskets


Jeg har jo tidligere vist dere knappesamlinga mi, men hva hjelper det med orden når glassene er fulle og en av mine favorittbloggere legger ut link til den flotte knappebutikken hun bruker? Jeg kjøpte både blå og hvite knapper før jul. 200 gram av hver (!?!). Unnskyldninga denne gangen var at de skal brukes som dekorelementer i puteprosjektet mitt. Likefullt hadde jeg ingenting å ha dem i. Men siden jeg er i designmodus for tida, kom jeg opp med denne ideen tidligere i dag.

I've shown you my button collection eariler, but order isn't enough when the jars are full and one of my favourite bloggers posts the link to the great button shop she uses? I bought both blue and white ones right before Christmas. 200 grams of each (!?!). The excuse time time was to use it for decor puposes in my piullow project. Anyhow, I didn't have anything to store them in. But since I'm in design mode at the moment I came up with this idea earlier today. 

 Som dere ser er det god plass til mange flere knapper. :-) Kurven er heklet i Dale Baby Ull og jeg ble rimelig godt fornøyd med resultatet. Nå holder jeg på med en i blått til de hvite knappene. Og kurvene skal også få plass i putebokprosjektet.

As you can see, there are plenty room for more buttons. :-) The basket is crocheted in Dale baby Ull, and I'm quite pleased with the result. Now I'm working on a blue one for the white buttons. And the baskets will also be included in the pillow book project.


Nå er det straks leggetid. Ei uke med samtidsmusikk krever en uthvilt hjerne og stor tålmodighet.

Now it's bedtime. One week with contemporary music requires a rested brain and great patience.

Inga Helene

1 kommentar:

  1. Nyyydelig! Skulle ønske jeg hadde halvparten av kreativiteten og tiden til handarbeid som du har :) Ønsker deg en fin uke med samtidsmusikk :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails