tirsdag 27. april 2010

Ferdig! - Done!


Siden jeg er snill pike og følger legens ordre, får jeg jo gjort noe håndarbeid. I går kveld sydde jeg siste søm på dette sengeteppet, og i dag har jeg vasket og strøket det. Det tok sin tid å bli ferdig med teppet.  Selv om jeg ikke brukte like lang tid som på dette prosjektet, er det gått nesten fem år fra første luftmaske.

Since I'm a good girl and follow doctor's orders, I'm able to do some crochet. Yesterday I finished the last seam on this bed throw, and today I've washed and ironed it. It sure took its time to finish the throw. Even though I didn't use as long time as I did on this project, it's almost five years since the first chain stitch was made.


Her er borden på nært hold. Gjesterommet vårt er under oppussing, så et miljøbilde får vente til vi er ferdig med rommet.

Here is the border up close. We're renovating our guestroom, so an environmental picture of the throw has to wait until the renovation is done.

Ha en hyggelig kveld sammen med de frusterte fruene :-) - Have nice evening together with the desperate housewives (which is on tonight here in Norway) :-)

Inga Helene

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails