tirsdag 31. mai 2011

Jeg prøver igjen - Another try


Krydderplantene mine har overlevd i nesten to måneder, selv basilikumen er fin etter en måned i mitt hus, så da prøver jeg med en annen kjenning som har det med å ikke overleve i min pleie.

My herbs have survived almost two months, even the basil is in good shape after a month in my house, so I'm testing my skills to keep another wellknown acquaintance who usually doesn't survive under my care.


En stor, flott Hortensia har fått tilhold ved inngangspartiet. Nå kryser jeg fingrene for at den skal få et langt og lykkelig liv her i Kvæfjord.

A large, good looking Hydrangea is placed near the entrance of our house. Now I'm keeping my fingers crossed, hoping that it will have a long and happy life here in Kvaefjord.

Inga Helene

2 kommentarer:

  1. Nydelig med Hortensia..
    Satser på at den klarer seg bra

    SvarSlett
  2. The hydrangea is beautiful. Sending you survival wishes and hopes that you share your green thumb secrets as I could sure use them. :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails