onsdag 1. juni 2011

Ny pute med ny design - New pillow with new design


Husker dere påskestrikkeprosjektet mitt? Selve strikkinga var ferdig for lenge siden, men det har vært umulig å oppdrive en innerpute i riktig størrelse. Det skulle jo egentlig ikke være vanskelig å få tak i ei 50 x 50 cm pute, men ettersom jeg ikke kjører bil selv, og jeg har glemt å sjekke når Mannen og jeg har vært på mulige utsalgssteder, har det tatt lenger tid enn nødvendig. Men NÅ er den i hvert fall ferdig. Mannen synes den er kjempefin, og jeg er ikke uenig. :-)

Do you remember my Easter knitting project? The knitting part of it was done a while ago, but it has been impossible to find an inner pillow in the right size. I guess it shouldn't be difficult to buy a 50x 50cm pillow, but since I don't have a driver's licence, and I've also forgot to visit possible shops when the Man and I has been out driving, it has taken longer time than necessary. But NOW it's done. The Man thinks it's great, and I do not disagree. :-)


Puta får tilhold i lesesofaen. Mens jeg fotograferte puta, ble jeg klar over at leselampa var ganske stilig, ikke sant?

The pillow will be placed in the reading sofa. And while photographing the pillow, I became aware of the fact the reading lamp is quite stylish, isn't it?

Inga Helene

3 kommentarer:

  1. I do not disagree either...it is fabulous...but then, you made it, so of course it is!! and the light is lovely too!

    SvarSlett
  2. Oh I remember this and have been wondering about it. It turned out beautiful!!!

    SvarSlett
  3. Nydelig!
    Og jeg er helt enig, lampa passet veldig godt til!
    Ha ei riktig god helg videre!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails