torsdag 1. september 2011

Selvskryt - Egoboost


Terem Quartet og FMKN fra Festspillene i Nord-Norge 2011 from NewsOnRequest on Vimeo.
Jeg tenkte det var på tide med litt selvskryt. Altså, det er ikke meg selv det handler om, men orkestret jeg jobber i. Vi feirer hundreårsjubileum i år, og da blir det gjerne litt mer oppmerksomhet om virksomheten vår enn til vanlig. Denne videoen er laget som reklame for en turné vi skal på om litt over en uke. St. Petersburg, Petrozavodsk, Murmansk, Kirkenes, Karasjok og Hammerfest er reiseruta, og det betyr blant annet nesten ett døgn i strekk på tog mellom to av byene.

I thought it was time for some egoboosting. It's not myself, but the orchestra I work in. We are celebrating our centennial this year, and we are more in focus in the media becaise of that. This video is made for an upcoming tour we're going on in ten days. St. Petersburg, Petrozavodsk, Murmansk, Kirkenes, Karasjok and Hammerfest (the last three in Norway) is the travel plan, and that means almost 24 hours on train between two of the cities.

Vi har også gitt ut ei flott jazzplate i år, og denne uka har begynt arbeidet med en ny. Neste år kommer det en barneplate med Thorbjørn Egners sanger, og jeg kan love dere mange nye, flotte arrangement på den velkjente musikken.

We've released a lovely jazz album this year, and this week we started working on a new. Next year, a cd with children songs by Thorbjørn Egner will be released, and I can promise you lots of new, great arrangements of the well-known (at least in Norway) music.

Inga Helene

1 kommentar:

  1. Oi, så gøy! Jeg både ser og hører meg selv! Woohoo! :) Denne vil gjerne dele også! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails