lørdag 3. november 2012

Lørdagslektyre - Saturday reading


Noen av dere husker kanskje at jeg besøkte Adly's eventyrsalong tidligere i høst i forbindelse med jobb? Besøket ga så god mersmak at jeg tok kontakt med redaksjonen i Harstad Tidende, som jeg jobber frilans for, da jeg kom hjem. De var interessert i en artikkel om butikken, så helga etter forrige besøk dro jeg med Mannen utover til Andøya. Nå er artikkelen kommet på trykk. Den står i dagens trykte utgave av avisa pluss i tre andre nordnorske aviser som Harstad Tidende samarbeider med. Det som er stas, er at den også ligger ute på nettet, klar til å leses av hvem som helst. Du finner den her, og ja, jeg må innrømme at jeg er stolt! :-)

Men det er ingen tid til å hvile på laurbærene. Bunken med noter til neste uke krever øving hele helga, og inntrykk fra to konserter skal skrives ned og leveres før deadline søndag ettermiddag. Flaks at jeg liker det jeg driver med, da.

Some of you might remember that I visited Adly's Fairytale Salon earlier this fall in connection with work? The visit was so inspiring that I contacted the desk in Harstad Tidende, which I do lot of freelance work for. They wanted an article about the shop, the weekend after the last visit, I dragged the Man with me to Andøya. Now the article is in print. It's in today's printed edition plus three other newspapers that Harstad Tidende is collaborating with. What is really fun, is that it can also be read on the web, availabel for everyone. You find it here, and yes, I'm proud! :-)

But there's no time to rest on the laurels. The sheet music for next week's concert requires practicing all weekend, and my impressions from two concerts must be written down and mailed before deadline Sunday afternoon. Luckily I like what I'm doing.

Inga Helene

1 kommentar:

  1. Congratulations on a print article about your lovely experience. Great way to use your skills and connections to support the work of others!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails