lørdag 30. mars 2013

Det femte - The fifth



Jeg glemte å kjøpe garn før påske, slik at jeg ikke fikk heklet ferdig babyteppe nr. 4. Så da begynte jeg like så godt på teppe nr. 5. Her er det pasteller som gjelder!

Bildet er tatt med Instagram. Hvis du har lyst til å følge meg, finner du bildene mine under @ingahelene.

I forgot to buy yarn before Easter, so I couldn't finish baby blanket number four. I just started blanket number five then. Pastels is the word.

The photo is taken with Instagram. I you would like to follow me, you find my images under @ingahelene

Inga Helene

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponert over alle babyteppene du lager, så fine alle sammen!!
    Fortsatt god påske til deg! :-)

    SvarSlett
  2. the new blanket looks so nice :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails