fredag 24. oktober 2014

Hvor er du fra? - Where are you from?



Jeg har møtt noen mennesker i mitt arbeid som journalist. En av dem er 8 år gamle Blessing. Nå er hun og familien gått i skjul. Det kan du lese om her. Da jeg snakket med Blessing tidligere i år, stilte jeg henne et spørsmål. Svaret overrumplet meg, og det har jeg skrevet om i den nye bloggen min. Håper du finner tid og lyst til å lese. God helg!

I've met some people in my work as a journalist. One of them is 8 year old Blessing. Now, she and her family are hiding. You can read about that here (Norwegian only, sorry!) When I talked to Blessing earlier this year, I asked her a question. Her answer overwhelmed me, and I've written about that in my new blog (Norwegian only, sorry!) Hope you find time and interest to read. Have a nice weekend!

Inga Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails