torsdag 19. mars 2015

Resteveske - Scrappy bag



Restelageret mitt er blitt LITT mindre. Lapper i ulike bredde er sydd sammen, og med litt skjødesløs oppdeling av remsene før de ble sydd sammen igjen, ble uttrykket akkurat så vilkårlig som jeg håpet på. 

My stash has become A BIT smaller. Patches in different widths have been peiced together, and with some random cutting before sewing the strips together again, the overall impression became as unplanned as I hoped.
 

Nå har jeg god plass til å få med meg alle sysakene når jeg skal på sykurs i morgen, ettersom jeg også har denne til disposisjon.

Now I have enough space for all my sewing gear tomorrow, when I'm attending a sewing class. I also have this one available.

Inga Helene

2 kommentarer:

  1. Å denne var kjempefin! Del gjerne denne på link up'en min :)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig veske. Så flink du er.
    KLem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails