onsdag 26. august 2009

I skapet - In the closet


Australske Jodie lurte på hva som er inni skapet med knottene fra gårsdagens post. Og innimellom pappesker og trådkurver finnes det jo noen arbeider jeg kan vise fram. For det første ligger dette teppet der. Sydd til en utstilling jeg holdt i 2005.

Jodie from Australia was wondering about what is inside the cupboard from yesterday's post. And between paper boxes and mesh baskets there are a few thing I can show you. The first one is this quilt, made for an exhibition I gave in 2005.

Og så er det dette teppet. Heklet i 2005 og forvist til skapet siden jeg har laget to andre tepper etter dette.

And then there's this afghan. I crocheted it in 2005 and it was exiled to the cupboard since I've made two more after that

Dette babyteppet rakk ikke å bli ferdig før babyen var blitt for stor til å bruke det. Nå ligger det på hylla bortsett fra når Bjørn Brumm leker fotomodell.

I didn't manage to finish this baby blanket before the baby became a toddler. Now it sits on the shelf except when Bear the Pooh wants a photoshoot.

Dette var min første litt store quilt. Sydd i Amish-tradisjon.

This was my first quilt of a certain size. Made in the Amish tradition.

Til slutt er det dette teppet (og to små andre) som jeg blogget om tidligere. De ligger ute på finn.no for salg. Foreløpig har det ikke vært noen respons, med unntak av to som lurte på om jeg kunne lage liknende sofatepper for salg. Jeg måtte dessverre si nei

Finally there is this little blanket (and two more) which I've blogged about earlier. I've put them up for sale at finn.no. but no one has been interested in buying them. I've got two mails from people who wondered about if I could make a large (sofa kind) one for sale as well. I had to say that I couldn't

Er det andre som har lyst til å vise hva skapet skjuler?

Is there anybody else that wants to show what their cupboard hides?

Inga Helene

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails