tirsdag 25. august 2009

Knott til besvær

Jeg ryddet i skapet på arbeidsrommet mitt idag. Altså, virkelig ryddet. Hele skapet ble tømt for garn og lappestoffer og nytt kurvstativ ble satt inn. Kjøpte to stativ med en liten skade på, og fikk nesten 400kr i avslag. Siden det skal stå inni skapet vises ikke skaden. Stoffet ble grovsortet i farger, og en stor pose som ikke er min stil lenger, skal sendes til et veldedig formål. Da jeg var ferdig med ryddinga syntes jeg skapet fortjente noen finere knotter enn de som sto på

I cleaned my studio cupboard today, I mean,really cleaned it. All my yarn and patchwork fabric was taken out and a new drawer system from Elfa was installed. I bought two drawer frames with minor damages and the price was cut with nearly NOK400,- It will be inside a cupboard so it doesn't matter. The fabric was roughly sorted in colours, and a large plastic bag filled with colours that doesn't suit me longer, will be sent to charity. When the sorting was done I thought the cupboard deserved some nicer knobs than what was originally on it.
Men hvor var de? Sist jeg så de, lå de i bokhylla ved gangdøra. I dag var de ikke der. Hm.... Hvor hadde jeg lagt de. Det er så irriterende når sånt skjer. Jeg lette overalt (til og med i matskapet) uten resultat. Etter flere timer kunne jeg endelig få satt på nye knotter. Hvor de var? De lå sammen med stearinlysene. Ikke spør hva jeg tenkte da jeg la de der.

But where could I find them? The last time I saw them, they were in the bookcase beside the door to the hall. Today they weren't there. Hm... where had I put them? It's so annoying when something like this happens. I looked everywhere (even inside the food cabinet). After several hours I finally could put on the new ones. Where they were? Beside the candlelights. Don't ask what I was thinking about when I placed them.

Ha en hyggelig kveld - Have a nice evening.

Inga Helene

3 kommentarer:

  1. But are you going to show us what is inside the cupboard?
    Welcome back to blogging, you have been busy around the house.

    SvarSlett
  2. Det der var gjenkjennende! Jeg har også en tendens til å legge ting et lurt sted som jeg ikke finner igjen. Hehehe.

    SvarSlett
  3. Utrolig hvor mye en liten knott kan ha å si. De kan ødelegge alt - eller gjøre alt flott.En treknott ødelegger vel det meste:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails