tirsdag 17. november 2009

Nytt nettsted - New website




I tillegg til å være musiker og kulturskolelærer, har jeg tatt utdannelse i webdesign. Det er ikke så mye tid jeg har til å ta oppdrag, men noe blir det gjort. Som jeg skrev i går, holder jeg på med tre hjemmesider for en venninne av meg. I dag kunne jeg publisere den første. Den er for et treningssenter i Glomfjord som åpner 1. januar 2010. Jeg har laget logo, designet sida og programmert. Stikk innom sida og fortell gjerne hva du synes om den.

In addition to being a musician and music teacher, I've studied webdesign. I do not have much time to take on commissions, but I find time to do some work. As I wrote yesterday, I'm working on three sites for a friend of mine. Today I was able to publish the first. Is for a gym in Glomfjord in Nordland (a county in the northern part of Norway) which opens January the 1st 2010. I've designed the logo and site and also done the programming. Take a look at the site and feel free to let me know what you think.

Inga Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails