mandag 2. november 2009

Skapet er ferdig! - The cupboard is done!

Da er skapet endelig ferdig! Forrige uke og denne er tett som fy på jobb, men jeg greide å finne tid i helga til å male de siste strøkene. Dørene ble skrudd på nå i kveld og både Mannen og jeg er kjempefornøyd.

Finally the cupboard is done! My working days both last week and this are filled up, but I did find time during the weekend to paint the last coatings. The doors were fastened tonight and both the Man and I are very satisfied!
Her er innsida av skuffene. De er belagt med Tilda papir. Nå skal jeg bare renskjære kantene litt før det skal påføres ett lag decoupagelakk til. Det ble ganske fint *stolt*.

Here is the inside of the cupboards. The bottom is covered with Tilda paper. Now I just have to clean cut the edges and put on one more coating of decoupage varnish. It is quite lovely *proud*.
Her er knottene jeg kjøpte. Mannen ble så fornøyd at han sa at jeg godt kunne male det andre skapet som står i spisestua også ;-) Så i dag fikk jeg kjøpt knotter til det også. Nå gjenstår det bare å finne en egnet løper. Må muligens hekle noe sjøl i svart. Garn er i hvert fall innkjøpt.

Here are the knobs I bought. The Man was so satisfied that he said I could paint the other dining room cupboard as well:-) So today I bought knobs for it also. Now I have to find a suitable table runner. I'm guessing I have to crochet something in black. At least I've bought yarn for it.


Det er fortsatt noen dager igjen av konkurransen min. Her kan du se hva du kan vinne.

There are still a few days left in my competition. Here can you see what you can win.

Inga Helene

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fint det ble! Litt maling gjør underverker. Likte også innsiden av skuffene, skikkelig forseg gjort!
    Ha en fin uke

    SvarSlett
  2. Vakkert med papir i skuffene, synd det er så få som vil se det vakre papiret. Ekstra gøy er det jo når gubben blir fornøyd også:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails