lørdag 4. august 2012

Tilbake - Back


Plutselig er det gått en måned siden forrige innlegg. Jeg hadde planer om å skrive masse i ferien, men planene lot seg dessverre ikke gjennomføre. Mødrepleien har vært omfattende; Mannens mor er flyttet på sykehjem, og vi har tømt en leilighet med tanke på salg.

Suddenly it's a month since the last entry. I planned lots of post during the vaction, but the plans wasn't to be fulfilled. The mothercaring has been extensive; the Man's mother has moved to a nursing home, and we've emptied a flat and prepared it for sale.


Helt siden jeg lagde denne julegaven, har jeg vært på jakt etter en maken krakk. Nå slipper jeg det, ettersom svigermors krakk har flyttet nordover. Nytt trekk er allerede på gang, men det skal først tas i bruk når krakken har fått et etterlengtet strøk maling.

From the time I made this Christmas gift, I've been chasing a similar stool. Now the hunt is over, since m mother-in-law's stool has moved north. A new cover is already in the making, but it will not be used until the stool has gotten a coating or two of paint.


Takk til alle som har besøkt bloggen selv om jeg har hatt ferie. :-)

Thanks to all of you who has visited the blog while I've been on holiday :-)

Inga Helene

3 kommentarer:

  1. Welcome back. This will be a lovely stool cover. :-) It's a difficult time when moving a senior. I hope all goes well for you and your family.

    SvarSlett
  2. Fin gammel krakk -og det ser ut for at den får en verdig bekledning!
    Det er sikkert ikke enkelt når foreldre blir gamle og pleietrengende og må flytte fra sitt hjem. Håper det beste for din svigermor. Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  3. Hei. Det trekket til krakken er nydelig. Helt mine farger. Jeg legger meg til som følger, så håper jeg at jeg får se krakken når den er malt og trekket er ferdig. Hilsen Drude

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails