torsdag 22. oktober 2009

En annerledes førjulstid - A different pre Christmas time

I går fikk jeg beskjed. Jeg skal være på reise i hele desember. Rekker å åpne de første lukene i kalenderen hjemme, siden det er dagsturer til å begynne med, men fra 6. desember er det 11 dager i strekk på reise i Nord-Norge. Fire dager i Tromsø først og så er det nytt sted, nytt hotell og ny konsertsal hver dag. Siden vi skal feire jul sørafor, blir jeg hjemme bare to dager før vi retter nesa i sørlig retning. Jaja, det blir ikke mye pynting her til jul! Får prøve å lage kalender til Mannen før jeg drar. Det jo flaks at mange av julegavene allerede er innkjøpt. Det positive er jo at jeg kan få inspirasjon til hjemmet i interiørbutikkene i byene vi besøker. Og med så mye å gjøre, glemmer jeg kanskje søvnproblemene som pleier å oppstå når alt er på sitt mørkeste i nord.

Yesterday I got the message. I'll be on tour throughout December. I will open the first latches in my advent calendar at home, since it's only daytrips for the first few days, but from the 6th of December I'll be gone 11 days in a row. Four days in Tromsø first, but then a new place, a new hotel and a new concert venue every day. Since we're celebrating Christmas down south, I'll stay home only for two days before we head south. So I will not be able to decorate at all! I'll try to make a calendar for the Man before I go. It's luck that most of the Christmas presents are already bought. The good thing is that I can find inspiration for the home in all the shops in the cities we visit. And with all the things to do, I maybe ommit the sleeping problems that I normally have during the darkest period up north

Inga Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails