torsdag 3. juni 2010

En lykkelig bursdagsjente - A happy birthday girl

Lykkelige meg som har bursdag idag! Førtitre sier kalenderen, men jeg føler jeg meg jo ikke en dag over tjue ;-). Jeg fikk stolen jeg ønsket meg, middag ute og roser fra Mannen. Været tillater ikke bruk av stolen ennå, og dessuten må den monteres, så bilde av den får komme siden. Denne boka var en gave til meg selv.

Happy me who have birthday today! The calendar says fourtythree, but I don't feel a day older than twenty ;-). I got the chair on my wishlist, dinner out and roses from the Man. The weather isn't chair friendly and I have to assemble it, so an image will come later. This book was a gift for myself.



Facebook har også gjort sitt til at det har blitt en hyggelig dag. En million hilsener (eller i hvert fall hundre) har gjort at bursdager er morsomme, også for oss voksne. :-D

Facebook has also done its duty to make this a new day. One million greetings (or at least hundred) make birthday for grown-ups fun again. :-D

Inga Helene

3 kommentarer:

  1. Gratulere med dagen!! Så gøy med mange hilsner på fb!

    Nyte resten av kvelden :o)

    SvarSlett
  2. Happy Birthday! Alles Gute zum Geburtstag - what lovely roses! ... and many moooooore :-)

    SvarSlett
  3. Nydelige roser og en kjempeflott stol. Vel overstått bursdag

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails