fredag 6. januar 2012

Søt kurv - Cute basket


Dagens eksamenspause brukes til å vise fram denne søte kurven. Min vennine Sara, som driver fotostudioet jeg har jobbet for av og til, likte de små nøkkelkurvene jeg laget til garderoben vår. Hun spurte om hun kunne få oppskriften, og i går kom dette flotte bildet opp på Facebookveggen min. Hun hadde videreutviklet mønsteret med tungekant! Bra jobbet, Sara!

Today's exams pause is used to show you this cute basket. My friend Sara, who runs the photo studio i work for from time to time, liked the small key baskets I made for our wardrobe. She asked for the pattern, and yesterday she published this great photo on my Facebook wall. She ha developped my pattern further and added a trimming. Well done, Sara!

Inga Helene

2 kommentarer:

  1. Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! :O)))) NÅ virker den endelig - ENDELIG -slik som den skal!!! -Den lille årskavalkadeboken min! ;0) Tuuusen takk for tipset Inga Helene! ♥♥♥♥♥ Alt det arbeidet med å lage den lille boken, og så fikk jeg den ikke ut på bloggen, det var en skikkelig nedtur, men NÅ ble det HELT supert! ;) KLIKK - BLA - LES! -Det var jo slik den skulle være! ;)) Igjen: Tuusen takk for hjelpen Inga Helene! ♥

    GOD HELG! -Og masse lykke til på eksamen!
    Flott nøkkelkurv, -sikkert også super til oppbevaring av ringer!.. :))

    Stor klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  2. What a sweet basket! Please let Sara "very well done".

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails