lørdag 22. august 2009

Flotte funn - Fabulous finds

Her er et par flotte funn jeg har gjort den siste uka. Ikke var de dyre heller.

Here are a couple of fabulous finds I've discovered the last week. They weren't expensive either.

Denne bilderamma fant jeg på Nille. Den kostet 25 kroner. Jeg skal lage et familiegalleri over apotekerbenken fra torsdagens post. Tenkte å ha både hvite, sølvfargete og sorte rammer.

This frame was bought at Nille (a Norwegian discount store chain). It cost NOK 25,- I'll make a family gallery on the wall above the chest of drawers from Thursday's posting. I'm going to have both white, silvercoated and black frames


Denne serviettringen (pluss fem andre) fant jeg der jeg kjøpte de flotte stuegardinene. De kostet 19 kr pr. stykk. Kjempesøte.

Hodet har ikke vært helt godt i dag. Sannsynligvis har oljemalinga og sprayboksen satt sitt preg. Det eneste jeg har orket å gjøre, har vært å sitte i sofaen og hekle. Det kunne vært verre...


This napkin ring (plus five more) I found at the store where I bought the nice living room curtains. I got them for NOK 19,- each. Really cute.

My head has ached today. Probably because of yesterday's oil- and spraypainting. The only thing I've been able to do is sit on the couch and crochet. It could have been worse....

Håper dere har en trivelig lørdag - I hope that you all have a nice Saturday


Inga Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails