søndag 3. januar 2010

Nye prosjekter i 2010 - New projects in 2010



Endelig er vi hjemme og kan begynne å planlegge dette årets prosjekter. På oppussingsfronten har jeg fortsatt noen furumøbler som trenger nytt utseende. Denne kommoden for eksempel. Meningen er at den skal males med aluminiumsmalingen som jeg liker så godt. Nye knotter skal den også få, eller kanskje jeg kan pusse opp de gamle?

Finally we're at home and can plan this years projects. On the makeover side I still have some pine furniture which needs a new look. Like this chest of drawers for instance. I plan to paint it with the aluminum paint I like so much. I intend to give it new knobs as well, or maybe I can do some makeover on the old ones?


Denne bokhylla skal også få nytt utseende (i tillegg til at det trenger å ryddes i den, ser jeg nå :-D). Den står rett ved siden av pianoet vårt og jeg drømmer om helblank, svart maling. Mannen er dessverre ikke enig. Kanskje jeg får trå til en dag mens jeg er alene hjemme. ;-)

This book case will also get a new look (in addition to some needed sorting, which I see now :-D). It stands right beside our piano, and I'm dreaming of shiny, black paint. The Man sadly doesn't agree. Maybe I'll just give it a shot one day when I'm home alone. ;-)

Inga Helene

2 kommentarer:

  1. Tøfft med aluminiumsmaling, jeg takker for tipset!

    SvarSlett
  2. Det ble veldig fint ja. Sitter og pønsker på ting å holde på med i 2010 jeg også. Gøy er det. Svart bokhylle blir helt sikkert fint til et svart piano, men jeg kjenner til problemet uvillig mann...

    Fin blogg du har!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails