fredag 9. juli 2010

Nytt babyteppe - New babyblanket


Husker dere babyteppet jeg designet i fjor? Jeg planla tidlig å lage en blå versjon til bokprosjektet mitt, men tiden strakk ikke til før eksamen. Men NÅ har jeg gjort det! Min vanlig modell, Bjørn Brumm ferierer et annet sted i landet så Mannens Bamse fra barndommen vikarierte som modell.

Do you remember the baby blanket I designet last year? I planned to make a blue version for my book project, but I couldn't find time before my exam. But NOW it's done! My usual model, Bear the Pooh, is on holiday in another part of the country, so Bear, the Man's childhood Teddy, filled in as model.

Her er et detaljbilde - Here is a closeup.


Og her er et annet - And here is another.

Ha en fin fredagskveld. - Have a nice Friday night

Inga Helene

3 kommentarer:

  1. Nydeleg babyteppe. Flink du er som designer mønster sjølv.

    Ha ei fin helg. :)

    SvarSlett
  2. Så flott dette teppet var. Selger du mønster? ;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails