søndag 24. januar 2010

Framskritt - Progress



Her er en statusrapport på sikksakkteppet. Møte og busstur på fredag gjorde sitt. Og siden middagsavtalen vi hadde i dag måtte utsettes, sitter jeg i sofaen og hekler. Har ennå ikke brukt alle fargene jeg har tilgjengelig, og fremdeles er det nok garn i skapet mitt. Kanskje slipper jeg å kjøpe garn i det hele tatt. Tror dette teppet blir fint i kjellerstua vår. Det matcher i hvert fall gardinene.

Here is the ripple afghan so far. A meeting and a bus trip on Friday gave me time to work on it. And since our dinner date today had to be rescheduled, I'm sitting in the sofa crocheting right now. I haven't used all the colours available, and still there lots of yarn in my cupboard. Maybe I co not have to purchase anything at all for it. I think this will look great in the basement living room. It matches the curtains.

Inga Helene

6 kommentarer:

  1. Lykke lykke til på min Give Away i dag!
    Ønsker deg en super mandag! :-)

    SvarSlett
  2. Oj se her du.:-.) her er det damen som har tunga rett i munnen og lager sikksakkteppe..herlig.:.-)dyktig er du.:-)

    Ja skjær ned tulipanene....så har vi de lenge...de strekker seg jo så fort i våre varme stuer.:-)

    Ha en fin dag.:- )Gry

    SvarSlett
  3. Å, dette blir fint! Har aldri heklet sånne sikksakkmønstre. Kan du kanskje hjelpe med å finne oppskrift? Takk! Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  4. Så lekkert teppet ditt blir!
    Herlig fargesammensetting,og kjempefint med sikksakkmønster.
    Ønsker deg en fin uke
    Klem T

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails