søndag 7. november 2010

Tittei - Peek-a-boo

Ja, jeg er i live, altså! Men ellers er det ikke mye å melde, i hvert fall på interiør- og håndarbeidsfronten. For tida er jeg mest journalist og student. Det er imidlertid stor stas, spesielt når jeg får lov til å gå på flotte konserter.

De siste dagene har jeg brukt litt tid på å gå gjennom bildearkivet mitt, og der har jeg funnet noen artistbilder som jeg har tatt de siste årene. Håper dere liker dem.

I'm alive, in case you've wondered. But apart from that, I haven't much to tell, not according to interior or crafts, that is. At the moment I'm mostly journalist and student. I like it a lot, though, especially when I can attend great concerts.

The last few days I've spent some time searching through my image archive, and I've found some artist photos I've shot the last few years. I hope you like them.


Kari Bremnes - Norwegian artist
 


The Real Group



Arve Tellefsen og Tor Espen Aspaas. - Norwegian violinist

Inga Helene

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, spesielt likte æ det av ho Kari ;-)

    klem ¤

    SvarSlett
  2. yes, I do like them, especially the blue photo, it almost looks 3-D to me - have a wonderful week!

    Doris

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails