søndag 17. januar 2010

Kunsten å utsette ting - The Art of Procrastination



Hva skjer når undertegnede har en million tråder å feste og fjorten umonterte puter å gjøre ferdig? Jo, DA begynner hun på et nytt prosjekt. Jeg har en stor eske med bomullsgarn stående i skapet og det ble alt for fristende å begynne på en ny klut. Og som dere ser i bakgrunnen, har jeg nok garn til å utsette trådfestinga en god stund til.

Ellers ruller øyehistorien videre. Jeg dryppet øynene etter beste evne i hele går, men da jeg våknet i dag, var det rødere og klødde mer. Optikeren hadde bedt meg ta kontakt med lege hvis det ikke ble bedre, så i dag ringte jeg Legevakta. Det kan være allergi, virus eller kanskje betennelse. Uansett fikk jeg dråper som skulle ta hånd om det meste. Så nå ser jeg ut som hovedrolleinnehaveren i en skrekkfilm, noe Mannen bekreftet. - Det ser jo ut som jeg går tur med Dracula! Bare hoggtennene manger....

Han skulle bare visst. :-D

What happens when yours truly has one million threadends to secure and fourteen unfinished pillowcases to work on? The she starts a new project. I have a large box filled with cotton yarn in the closet, and it was too tempting to start another dishcloth. And as you can see in the background, I have enough yarn to postpone the threadend securing quite a while. 

Otherwise the eye story continues. I moistened my eyes a lot yesterday, but when I woke up, my eyes where itchier and even more red. The optometrist had told me to get in touch with a doctor if my eyes didn't improve, so today I called the Emergency Room. It might be allergy, virus or even an infection. Anyhow I got new eye drops which should deal with most of it. So now I look like the star of a horror film, which the Man confirmed. - It looks like I'm strolling with Dracula. Only the fangs are missing...

He just should have known. :-D

Inga Helene

2 kommentarer:

  1. is that what they call a circular needle? it is a very pretty pink. my knitting is coming along - slowly! I have done a lot of pulling out and starting again. my plain is very good, other stitches not so much yet. just neeed it too cool down a bit, knitting is not a summer sport!. I hope your eyes settle down soon.

    SvarSlett
  2. haha, prokrastinering er et strålende og mye brukt ord her i huset. Sånne ting medfører at man plutselig har 15 åpne pappkasser på stua, fordi man bestemte seg for å pakke ut bøker og sette inn i bokhylla, samtidig som man pakket vekk jula, samtidig som man ikke hadde fått ryddet vekk den stabelen med esker som har hobbydingster i seg brukt i forbindelse med jul (og som jo ikke kan flyttes før hobbyrommet er ferdigmalt, som jo ikke kan ferdigmales fordi...)
    Det er kjeeedelig å pakke vekk jula, så da var det jo kjekkere å starte på noe annet, lissom.. ;)


    Nå har jeg fått ferdig presentasjonen til Frøken Frost 2010, hele 43 flotte kandidater ble det, takk for at du er med :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails